home again!

Ja jag bestämde mig för att åka hem den där kvällen, vilket jag nog ångrar nu. men jag visste ju att jag skulle känna såhär så nu tänker jag stå mitt kast. Åkte husbil med mormor, morfar och syster hem men vi orkade inte köra så långt söndagkväll så vi stannade fem mil från sundsvall så på måndag morgon for vi till sundsvall och gick en runda på ikea. några hundralappar fattigare och några timmar senare körde vi raka spåret hem så var hemma kring tre på tisdagsmorgonen. kunde inte somna alls förutom en sluring där vid halv sex tills klockan ringde en timma senare och tapetseraren kom. Äntligen kan man säga! så nu har vi äntligen fått upp våra tapeter i sovrummet samt tv rummet efter nästan fyra månader ;) var ganska slut så hände inte allt för mycket förutom städa och tvätta några maskiner.
trotts alla tårar och hemlängtan så är jag glad attt jag for iväg den här veckan. jag vet att jag behövde det.
nu kan jag inte mera än hoppas. tackar dock min syster för att du har funnits där, bara med din närhet känns allt genast bättre. Jag älskar dig! bilderna kommer upp senare! ;>
Idag eller nu ska jag dock fortsätta med mina resterande x antal maskiner, sätta in Ninas löshår, forsätta städa och föröska hinna med en sväng på stan.
jobbet kallar, hejsvejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0