Lista!

Jag blev utamanad av Emma :)

För 5 år sedan...
... var jag 13år, liten och klen.

För 3 år sedan...
.. var jag 15år, körde moppe och fattade en del sämre beslut bla hoppade jag av skola den första gången.

För 1 år sedan...
... höll vi på flytta söder ut, men tyvärr tillbaka i piteå igen..

För 3 månader sedan...
... bodde jag hemma och väntade på lägenheten..

Igår...
... sov jag hela eftermiddagen tills nina kom hit.

Imorgon...
... ska jag försöka ta mig till praktiken & plugga samt städa/tvätta,.

Om ett år...
...har jag Körkortet klaaaart!

Jag utmanar: hum.. alla som läser min blogg & orkar ;)

jag är SKITTRÖTT har just promenerat hem från stan så nu ska jag sooova!=) Godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0