sämst på uppdatera!

Tjolavippen!

Mycket har hunnit hända och vet inte hur mycket jag hunnit berätta, har länge tänkt uppdatera med det senaste men har bara blivit att jag skjuter upp det vilket leder till att jag har glömt hälften ;p

Iallafall så har jag tagit steget mot bättre tänder och varit hos farbror tandläkare och satt in min tandställning, känns väl inge roligt alls. Men som Elin säger "Sandra, de är två år av ditt liv" tiden går snabbt och jag har börjat vänja mig vid att den finns där. Har även varit in och beställt två nya par glasögon eftersom mina var sedan jag gick femman på lågstadiet och jag behöver nya. Dom har kommit för ett tag sen men bara hunnit ta bild på ett par så det andra kommer upp när jag har orken till det.

Förövrigt har jag och fredrik skaffat hundvalp för ett tag sen, Dogge en blandning mellan risenschnauzer, amstaff och schäfer, jätte gullig :)

Nu orkar verkligen inte skriva mera n, men jag lovar att skärpa mig med uppdateringen;>

hejsvejs!


image28 image29



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0