stockholm

så fick det bli iallafall. jag sjukskrev mig 100% istället för 50% och satte mig i husbussen med mormor, morfar & syster onsdag eftermiddag. Stannade en natt i sundsvall och fortsatte sedan till stockholm på torsdag morgon. Väl framme hanns de inte med att göra så mycket förutom att jag så gott jag kunde i min ensamhet försökte hantera min ångest. fredag drog jag med mig syster till västerås och försökte ta med mig så mkt kläder jag bara kunde därifrån. Sen dess har jag varit hos min faster och bara shoppat, firat denny som nyss fyllt sju år och tagit det lungt.
har ingen anning när jag kommer hem igen, om jag stannar här eller far förbi linköping en sväng också kankse.

Stockholm har alltid varit fint för mig, har alltid älskat att åka hit, umgås med släktingar, gå på grönan, shoppa osv.. men den här gången har det varit en mardröm, jag saknar dig så himla mkt, längtar hem hela tiden, får telefon samtal som skrämmer mig och jag känner att hela jag snart ger upp. jag orkar inte. får ingen sömn, ingen mat och ingen näring. vill bara lägga mig ner och slippa göra nånting, slippa tänka alls..

men nu ska jag vara stark, jag ska inte falla!
jag vet att jag behöver det här..

Ska iallafall kila ut på stan med syster nu och se ifall vi kan hitta nånting till lillasyster där hemma som fyller 10år idag grattis gumman, jag älskar dig!

hejs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0