tidsfördrift

VEM.
Vem är i rummet med dig?
fredrik, johan och peter
Vem fick du sms av senast? Sofia
Vem pratade du senast i telefon med? Marwin
Vems hus var du senast i? hemma hos mamma och pappa
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? fredrik i think
Vem önskar du att du var med nu? jag är med han nu

VAR.
Var är din telefon? brevid mig
Var är din mamma? hemma tror jag
Var sover du? I min säng
Var fick du tag på tröjan du har på dig? bik bok i västerås
Var åkte du senast bil? hem till munksund
Var i ditt rum är du? i tvrummet

VAD.
Vad åt du senast?
negersmet & mjölk :p
Vad drack du senast? Mjölk
Vad är det för färg på dina byxor? svarta
Vad är den närmaste saken som är blå? dogges leklåda
Vad har du på fötterna? sockar
Vad är din favoritfärg? svart och lila
Vad är din favorithemsida? blogg.se, youtube.com, pixbox.se, thepiratebay.org..
Vad hör du just nu? rihanna - take a bow

Jaa jag tycker fortfarande att dom här dumma listorna är roliga, speciellt när dom fördriver min dö tid och får mig på andra tankar för en gångs skull ;>


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0