beslutsångest

Ska jag be mamma komma och hämta dogge när hon slutar så jag kan fara till Sandra och festa eller ska jag följa med hem till bersika och plugga teorin? jag kan fan inte bestämma mig. borde egentligen plugga men de har jag ju ändå bestämt att jag ska göra på söndag. fast samtidigt hade det varit skönt att bara vara hemma eller kankse fara och sova där, verkar ändå inte vara så många som ska festa idag.. fan vilket problem jag har.. hjälp mig..
vad ska ni göra en fredagkväll som denna?


Kommentarer
Mikaela

Aaah, men vi ska nog styra en ferre på fredag här på byn :) vi ska bl.a. på moonlight bowlingen å spela å så. Så det är bara å komma om du vill å kan ;D blir nog grymt skojj!

2008-11-21 @ 19:39:09
URL: http://lillamiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0