duktiga sandra

nu känner jag mig stolt. jag sitter hemma i bersika nu och pluggar för fulla muggar. synd bara att deras dator är så seg så tar evigheter mellan frågorna ;) men skönt för då hinner jag klicka runt på lite annat skojj medans ;> har påblörjat min önskelista nu också och snackar julkul med sofia :) Blir julpyntning ihelgen och skyldsöndag på stan =) vi planerar även att rycka upp med körkortet nu, vill helst ha det innan nyår (vilket jag inte kommer orka, slö som jag är) så nu blir det kämpa varje dag, iallafall ett tag. ska käka lax muuums nu sedan fortsätta pluggandet innan jag ska och handla sedan hemmåt :)

oxox/S


Kommentarer
Mikaela

Hahaha nää. På lördagar är krogen öppen, men det är it alltid folk orkar dra på krogen i älvsbyn. På fredagar brukar vi dra till typ piteå lr annat, men en av dom vi ska styra med, Lovisa, är it 18 än så jag orkar då it dra nånstans å lämna henne i sticket :p Aah jag tror de kmr bli riktigt skojj! Du måste ha nå vitt på dig då, så du lyser under moonlight bowlingen! ;D Men jag ringer dig nån kväll! Ska påminna mig själv hehe.

2008-11-25 @ 11:24:11
URL: http://lillamiii.blogg.se/
Mikaela

Aah det är nu på fredag. :) Men jag vet it alltså... beror på lite omständigheter. Men jag ska försöka komma ihåg att ringa dig ikväll om det! Men blir det hoppas jag verkligen att du kan, lär bli sjukt skojj alltså! ;)

2008-11-26 @ 13:05:39
URL: http://lillamiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0