godnatt!

Nu ska jag alldeles strax krypa ner under mitt älskade duntäcke och sova. när jag kom hem såg jag klart föräldrafällan och tryckte i mig mera godis än jag gjort under en veckas tid, känns de som iallafall ;) och eftersom att dogge fick stanna hemma ikväll har jag gått en liten runda med han också :) imorgon hade jag tänkt hinna på stan innan jag får besök utav min "behandlare" så bäst jag ökar tempot om jag ska hinna få mina välbehövda sömntimmar ;) någon som är vaken på valvakan inatt? kan tänka mig en hel del. så ni får ha det så trevligt men nu hoppar jag i säng =) Godnatt!


Kommentarer
Mikaela

Men sweeet längtar tills man får se dom då! Är du nå brun då? Okok, det lät som en skön helg... jag var som vanligt tvungen att vara vildast & fullast på stället haha! Jag & Daniela älskade också Föräldrafällan när vi var små, btw!! ;) Den e fortfarande riktigt bra alltså.

2008-11-05 @ 09:45:01
URL: http://lillamiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0