Grattis Amanda 7år!

Jag minns den här dagen för sju år sedan, då var jag tolv år gammal. mamma berättade att monica äntligen fått föda & att det var en liten flicka. när vi åkte och hälsade på på BB och höll den där lilla guldklimpen, för liten det var hon. så söt :) tänka sig, sju år sedan. fan vad tiden går fort... under sju år har det hunnit hända så himla mycket.. skulle kunna sitta i en evighet och räkna upp saker men har bättre saker för mig att göra ;)
Har varit hemma i bersika idag och ätit samt pluggat (jo faktiskt JAG har det) sen på kalas. Grattis igen sötunge! men nu kom jag nyss in från en promenad med dogge så ska slå igång gossip girl och vänta in hajna sen ska jag sova :> Helg imorgon, sköönt!
Sovgott!


Kommentarer
Emilia

kolla vem som hittat hit, jag :D hhihi

2008-11-21 @ 01:12:22
URL: http://missmilly.blogg.se/
emma

Joda, det är fest idag! :) Med Millah & någon mer :) själv då? vill du hänga på? =)

2008-11-21 @ 10:24:07
URL: http://emstaar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0