hej mitt vinterland!

Nuuuu är den hääääär, åh jag som älskar snö. har visst vi har ju haft snö några dagar redan men det är nu den kommer på riktigt ;) Var nyss ut med dogge och hans ben bara sjönk ner och det faller fortfarande snöflingor från himlen, dogge blir så glad. det här blir ju första vintern för han och han älskar det redan, så imorgon ska jag och sofia dra på oss täckisarna och leka med han i snön ;> Puss på min gurka!

Annars så sitter jag här själv nu, fredrik for ut ett tag.. funderar om jag ska smyg öppna en till julmust eftersom den första tagit slut ;) FAN! spillde just ut hela popcorn skålen på tangentbordet (med alla mina miljoners överkrydd med kryddor) det knastrar och måste ta i när jag trycker ner tangenterna ;p skit också. ett tecken på att jag borde sova kankse. Så ska krypa ner i sängen nu med min bok :)

oxox/S


Kommentarer
Mikaela

Yes båååxx nu på fredag blire! Jaa alltså jag tkr absolut du ska komma! :D Ska snacka lite mer med Lovisa om vilka som ska styra å så, så vi blir lite folk :p annars får vi väl ta det nån annan helg. Men det finns juh ingen pub i älvsbyn på fredagar, så du vet. ;p men hemmafester e skojj!

2008-11-24 @ 13:34:52
URL: http://lillamiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0