höga förhoppningar!

Kom nyss (eller nyss och nyss, nån timma sen) hem från en lång promenad med sofia, elin, hanna och hundarna. gick genom stan förbi djurmagazinet och köpte en ny namnbricka till dogge, till strömbacka skolan och släppte dom lösa ett tag sen genom dörrnäset och pitholm innan vi var hemma igen. riktigt skönt från alla de håll, dock lite småkallt om tårna påvägen hem ;) men har hunnit äta nån macka och varm choklad så nu är jag bra igen :) därimot har jag extrem värk i svanskotan och skallen, halkade nämligen i skogen här ute påvägen hem och slog i dom båda, så de känns. orkade inte göra mera ikväll så har bara sett gossip girl och kännt lugnet. Så ska fortsätta med det nu, ta någon värktablett och se ett till avsnitt innan jag slocknar :)

Förresten över till nått helt annat, som vanligt har jag lyckas ha för höga förhoppningar igen så jag blev bara besviken.
allting löser sig inte alltid, att jag alltid ska lyckas tro det. och tänka - den här gången såå är det annolunda..
Härdan efter ska jag sluta ha höga förhoppningar, då kan jag iallafall inte bli besviken..
försöka går ju iallafall.

P,s vet att det är trist utan bilder, men det kommer. den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge ;)

nåja, sovgott!


Kommentarer
Mikaela

Du får ursäkta, jag glömde bort vad vi pratade om :p tar med mig hunden till vars? Det är ett tag sen han var ett år, han är över ett och ett halvt år nu! ;p Ahaaa okey ... men vi får hålla tummarna att det blir bättre. :) har du hållt på länge med körkortet?

2008-11-17 @ 18:26:37
URL: http://lillamiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0