home again!

Detta inlägg skulle egentligen ha publiceras när jag kom hem (tre veckor sen imorgon) men fick världens bakslag när jag kom hem.. kände mig helt krossad så dom senaste tre veckorna har jag bara byggt och jobbat på mig själv. men nu är jag tillbaka förhoppningsvis starkare ;)


Vilken vecka och vilket väder, som jag mått väl :)
var riktigt skönt att få komma iväg. har hunnit med så mycket, startade upp med turkiskt bad (skrubbning, såpa bad, massage och ansiksmask) helt underbart, man kände sig verkligen som en ny människa, har nog aldrig varit så mjuk och len sedan "bäbis-hullet" försvann ;) Har hunnit jobba på brännan med, fast man märker verkligen så snabbt den försvinner när man väl är hemma igen.. En hel del shopping blev det också, man får så mycket mer för pengarna där än här hemma, så nu några tusen lappar senare känns det bara fint ;> Ätit ute har vi också gjort, nästan varje dag faktiskt så känns som om jag testat på mer än jag nånsin gjort här hemma och det mesta smakade helt underbart gott :) Vill absolut tillbaka redan ikväll om jag så kunnat, saknar att stiga upp tidigt för att bara ligga i solen hela dagen sen sitta och titta på solnedgången från balkongen med en drink i handen för att sedan fixa sig för mat ute och sedan shopping i mörkret!
Helt klart en underbart lyckad semester vecka med släkten :)) Tack för den!

Har virus på min dator för tillfället men ska styra upp det så jag kan ladda upp alla bilderna : )) PUSS!



Kommentarer
Mikaela

Fy faan alltså jag e fortf lite avis på att du varit utomlands ;) Har du nå pics därifrån då? Jaa alltså det blev statt för mig... men jag var så grymt full så jag hade säkert ändå knappt gått att prata med om vi hade träffats ;D jag somnade nämligen på statt... hahahaaha! Hur var din halloween?

2008-11-04 @ 15:12:37
URL: http://lillamiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0