imorgon är en ny dag..

Jo det blev fest igår och jag kom mig inte isäng före sju imorse, hade riktigt trevligt hos Sandra med robin, felix och tjejorna (jag glömde min kamera hemma, men ni kan kolla lite bilder på Sandras blogg)sedan gick dom ut på pentryt och jag traskade tillsammans med cia till kalles. efter krogen hämtade min kära far upp mig och skjutsade hem mig. gick upp till hannisen och sa hej,. sen yrade jag mest på här hemma. Och kan säga att idag ångrar jag att det blev en fest, jag har ångest och mår skit. varför ska man alltid lyckas klanta sig? nog om det. ikväll har jag varit nykter och hemma, emma kom förbi en sväng så vi svängde förbi furuberget och pojkarna men var hemma lika fort. nu ska jag ut med dogge och kissa sedan slå igång gossip girl och somna :)
Sovgott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0