jag tröttnar inte ;)

Har blivit utmanad..

Din/Ditt första:

Operation: Har inte opererat mig nått :)
Piercing: Öronen
Sport: Var nog fotboll
Husdjur: Min katt i bersika, simba
Semester: Husvagns semester i sverige
Konsert: Inget minne, kanske pdol för flera år sen

Just nu:

Äter du: pepparkakor
Dricker du: julmust
Ska du: strax hoppa i ett bad (när jag orkar)
Lyssnar du på: takida - burning inside
Väntar du på: min ork & fredrik
Tittar du på: Datorn och mobilen
Har du på dig: pyamas

Din framtid:

Barn: Absolut!
Giftermål: Jorå :)
Karriär: Ett jobb som jag jobbar självständigt

Har du någonsin:

Kysst en främling: Säkert, inte omöjligt
Tappat bort glasögon eller linser: Solglasögon isåfall
Brutit ett ben: flera gånger
Rymt hemifrån: yes på yngre dar
Röntgats: flera gånger
Krossat någons hjärta: Tyvärr så ja, gör vi nog alla
Nobbat någon: Haha, säkert
Gråtit när någon dött: Ja, vad annars?

Tror du på:

Kärlek vid första ögonkastet: Yes!
Gud: Nej, ibland
Mirakel: Definitivt!
Aliens: det har jag aldrig tänkt på
Magi: inte tänkt på det heller
Ett himmelrike: det gör jag
Tomten: Ja, då jag var liten, kanske finns den än? ;)
Änglar: Självklart, känner många fina :)
Transformers: Nej

Blandat:

Önskar att du bodde någon annanstans: Yes, i ett annat land eller annan stad!
Är du kär i någon: Joo det är jag
Tycker andra att du är attraktiv: ask them
Dricker du: cider, vitt vin och dom flesta drickorna
Använder du droger: nej
Vilket shampoo använder du: det som finns hemma, oftast nå grönt ;)
Vad är du rädd för: Döden är min största skräck
Gillar du att tvätta: Jo faktiskt!

Jag utmanar alla som läser detta :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0