julklappar!

imorse var jag faktiskt uppe redan klockan halv sju men somnade dock om mellan nio och tio. min kära mor hämtade upp mig vid elva så åkte jag till vlc och lämnade in några papper sedan satte jag mig och pluggade på körskolan tills syster slutade skolan. mötte upp henne i småstaden och började kolla på julklappar, blev julkort och en till fredrik. samt att jag är klar med mammas och pappas, känns riktigt skönt så slipper jag tänka på dom också, sen så slipper jag ju lägga ut så mycket pengar just innan julafton ;)
När jag kom hem från stan snörde jag ihop lite tacos och tvättade två maskiner innan jag tog med mig dogge och mötte upp sofia för en promenad till statiol och köpa snus till peter.
Påväg hem mötte jag även hanna så dogge fick springa och busa lite med lukas :) Nu är jag hemma och har just drukigt upp en kopp varm chocklad, ska hämta tvätten i torkrummet sedan sova.



Jag älskar dig fredrik!(`v´)


den klaraste stjärnan!


Kommentarer
Mikaela

Det blir då definitivt fest!!! :D Så jag ska fan komma ihåg att ringa ikväll! ;) Men hoppas du kan ;D

2008-11-27 @ 13:20:41
URL: http://lillamiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0