Julshopping;>

Igår var jag med min kära mormor och shoppade jul saker. blev någon lampa, gardiner (tyvärr hade dom jag tittat på tidigare tagit slut) dukar, ljus, kökshanduk, pollor till julkranen och lite små plock. sen fick vi även våran inflyttningspresent (ganska sent, men dom väntade tills jag börjat med körkortet så jag kankse skulle bli mera motiverad & ta det) en alldeles egen sodastream, äntligen och den kommer användas effektivt när jag i vanliga fall annars dricker minst två liter eftersom jag är kräsen gällande vatten och mjölk ;)

Idag har jag varit på möte med min behandlare om den nya behandlingen så nu sätter vi igång, lite hemläxa blev det.. känns inge vidare kul men antar att det är värt det i slutändan. Sen har jag hunnit städa & varit ner med en massa onödiga saker i förrådet. Tänkte hinna plugga lite teori men det får bli imorgon istället, för nu ska jag slå igång slutet av sex and the city filmen som jag började på när jag vaknade;>

Xoxo/S


Kommentarer
Mikaela

Aaah jag gör det! Haha tack... kan behövas. :p Vad händer för dig i helgen då?

2008-11-12 @ 14:03:54
URL: http://lillamiii.blogg.se/
Mikaela

Men det är skönt med lugna helger :) Joo jag har tänkt börja snart, men det kostar juh som en hel del så jag ska först spara lite pengar. ^^ Önskar mig bara körkortspengar i julklapp i år! ;D Hur gåre för dig med körkortet då? Jag ska följa med min kusin å nåra till upp till en stuga och bara chilla. Plugga en del också. :)

2008-11-13 @ 08:28:39
URL: http://lillamiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0