Lukas!

Hanna var och hämtade en hund inatt i stensele (tror jag det var, 30mil enkel väg iaf) skulle egentligen följa med men stannade hemma pga att jag var så trött och sitta stil sju timmar i en bil var ingen bra idé. så när jag vaknade vid halv tio imorse tog jag med mig dogge på promenad mot klubbgärdet där jag mötte hanna, gick och släppte hundarna vid vattnet så dom fick leka av sig :) Lukas heter han iallafall, stor som ett hus & hur snäll och gullig som helst! =))
Riktigt skönt att komma ut när de är snö på marken och solen skiner. var väl hemma där kring tolv igen, så härligt att ha tagit sig ut innan det hunnit bli mörkt också ;)
Ska snart ta med mig dogge och gå mor klubbgärdet för att möta upp elin och hanna med hundarna, blir väl att släppa dom vid vattnet igen eller en prommis bara.
Sen ska vi förbi min mormor också och lämna igen gps:en, så bäst jag gör mig redo tills dömjen ringer!

xoxo/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0