När livet stannar!

Tjollahopp!
kom nyss hem från bersika, har (hör och häpnad) pluggat lite teori och ätit middag där, tog även med mig våran lilla kissemisse som vi hämtade i stridholm igår kväll för natalie ville se den, super söt :) därimot när vi skulle åka hem så kunde jag verkligen inte hitta henne så fick lov att lämna hon eftersom jag ska dit imorgon igen. men hann knappt packa upp alla matvaror förens syster ringde och berättade att hon hade kommit fram ur garderoben så dom kom hit med henne ;> nu ska jag skriva klart ett brev jag håller på med till min behandlare som jag ska träffa imorgon, sedan krypa till kojs om jag inte slår igång gossip girl :>

Förresten så beställde jag en ny bok idag :)



"När livet stannar!" av Malin Sävstams

Handling:
Omslaget till Malin Sävstams bok "När livet stannar" visar ett silversmycke hon fick av sina vänner när hon varit med om det värsta någon kan tänka sig - hon hade förlorat sin man och sina två yngsta barn i flodvågskatastrofen. På ett hjärta av silver som symboliserar mannen Mats vilar tre små silverbrickor med barnens namn ingraverade. Axel är sonen som överlevde tillsammans med Malin och boken är en berättelse om deras sorg och deras väg tillbaka till viljan att leva.

har hört bra om den och den verkade min stil så kunde inte annat än klicka hem den, är så mysigt att ligga i sängen på kvällen med ljus tända och läsa (=

Sovgott!


Kommentarer
Mikaela

Oj ja det var ett tag sen ;p Haha åh vet du, det blev juh så att jag festade här på byn i lördags... hade jag vetat det i förväg hade du jävlat varit tvungen komma :D

2008-11-18 @ 12:39:32
URL: http://lillamiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0