onsdag!

började dagen med staden (rimmade ;) hehe) tillsammans med min syster och min mamma. kollade på lite nya "fin bestik" åt mamma och köpte lite nytt till dogge, bland annat utökade jag förrådet med lite nya "beröm kex" =) sen kom min "behandlare" hit och pratade litegrann, så till veckan startar vi mest troligt upp med den nya behandlingen. bara hoppas att det fungerar den här gången.. annars har dagen varit rätt lugn, sofia kom hit ett tag så vi tog oss en promenad till hamnen innan vi gick över till elin så xena och dogge fick springa av sig & leka lite. kom nyss hem, så har just sett klart desperate housewives så nu ska jag krypa i sängs igen. ingen sovmorgon imorgon heller ;) mer om det imorgon..
sovgott allesammans :)



Kommentarer
Mikaela

Okok, alltså de e rätt synd men det brukar försvinna ganska fort ibland... :/ Ja det tkr jag vi måste! :) Ska vi styra ferre lr? Piteå/Älvsbyn? Hon kmr hem till jul, vi ska ha en liten fest här hos mig tror jag det blir på juldagen och sen ska vi ut här, det är sjukt mkt folk ute på juldagen här :D Du får gärna komma om du vill! ;)

2008-11-06 @ 10:41:10
URL: http://lillamiii.blogg.se/
Emma

Gooood! :) Fest på fredag? Isf vill jag parta med dig!;)

2008-11-06 @ 11:52:54
URL: http://emstaar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0