en vecka kvar ;)

nu har jag äntligen fått på mig kläderna och fixat mig lite lätt så jag är redo att visas utanför dörren ;) snart kommer min kära mor och hämtar upp mig så ska vi förbi jysk och köpa en ny datastol och svänger säkert förbi dollarstore och ÖB när vi lika är i svängarna! hoppas också att det inte är så grymt mkt folk utanför Keramix som mamma sa att det var tidgare idag så vi kan springa in där och se om vi hittar oss nått, dom har ju 50% rea på hela sortimentet pga av rökskada eller vad det nu var sen den stora branden i garaget ;) och vet ni vad jag kom på för nån minuts sen? nu är det bara en vecka kvar tills vi sticker utomlands! =D Häärligt!

Ska ut med dogge en sväng nu innan mammsen kommer, ha en bra dag allesammans ;) tjing!



eld är så vackert, denna togs när vi hade "grillkväll" uppe i skogen isöndas.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0