fear!

Hejsan hoppsan!

Var betydligt mindre folk nu på Keramix men ändå för mycket för att jag skulle orka ställa mig i kön, hittade en lampa till julen, några ljusdekorationer och ett fat som hastigast. Men ska åka dit imorgon istället, titta bättre och köpa det. Blev en sväng på el-giganten och dollarstore därimot, så köpte lite nödvändigheter bara så resten får vänta tills imorgon ;)
När jag kom hem värmde jag upp pizza resterna sen ihelgen och satte mig och såg filmen Fear som jag tankade för ett tag sen. Blir bara arg av att se sånna filmer, hur någon kan vara så otroligt dum i skallen? nåja, är ju en film från 1996 men dom som inte sett den borde absolut göra det ändå :) Nu ska jag mysa i soffan resten av kvällen=)) tjingeling!



Handling:
Den första kärleken kan vara oskyldig eller intensiv, förgiftande, eller omättlig. Nicole Walker har alltid drömt om att föras bort av någon speciell - någon stark, sexig och känslig som bryr sig mer om henne än om någon annan i hela världen. David är allt detta och mer därtill: en modern riddare som charmar och förför henne, både till kropp och själ. Hennes perfekta pojkvän är dock inte helt och hållet vad han verkar vara. Bakom hans trevliga fasad finns en vild, mörk sida som snart förvandlar Nicoles dröm till en mardröm. Med sitt otroliga soundtrack kommer den här provokativa thrillern, där passionerad kärlek övergår i dödlig besatthet, att leda dig över gränsen till skräckslagenhet och hålla dig på kanten av stolen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0