min hjärna går i högvarv!

har haft fullt upp den senaste veckan så har inte riktigt hittat lusten eller orken att uppdatera nånting. ifredags var vi hos andré ett tag innan vi avslutade kvällen på kalles. lördag firade vi emma som blev 20år, grattis babe! sen åkte vi på kalles och som avslut mat från big boy, kvällen var minst sagt galen trots att jag klarade mig undan en del ;) höhö
idag har jag därimot fått en hel del gjort, klev upp vid elva - tolv och tog tag i städningen innan jag skulle vara på körskolan vid fyra för att göra manöver testet, blev hämtad av hanna, for och köpte mat från sub land och käkade det på kalles. hem en sväng och betala lite räkningar och ringa några samtal sen iväg igen och sola,. nu har jag nyss kommit hem från stan igen, varit på lite massage och köpt godis så ska strax hoppa i badet och sedan somna tilll one tree hill, (som förövrigt var ett tag sen jag såg) imorgon väntar en lång dag som börjar med halkbana klockan sju!

 
Bilderna från helgen kommer upp imorgon, när jag orkar föra över dom och ladda batteriet;)



 

jag hatar att stå inför stora beslut som kommer förändra min livstil helt, tanken skrämmer mig att jag tar fel beslut och kommer vara sårad, sänkt och ha den största ångesten man kan tänka sig!
min hjärna går i högvarv och mitt hjära bultar snart ur kroppen på mig.. jag är orolig och jag kan inte tänka en tanke klar.
jag försöker att inte tänka alls men det dyker alltid upp nånting som får mig, minnas och tänka ännu mera.
bilden går inte att sudda ut och jag känner att tiden rinner iväg, nu är rätt tillfälle, ännu senare ännu mera ledsen =/



 

nääe sängen var det ju, godnatt!


Kommentarer
Mikaela

Ååh Turkiet! Fan vad kuul! Du får ta massa kort å visa sen. Åååh, jag vill också utomlands juh! Ja det tkr jag absolut vi måste göra :)

2008-10-08 @ 11:10:59
URL: http://lillamiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0