the girl in the park

äntligen har jag sett den och jag rekomenderar den starkt. sånna här filmer fastnar jag så lätt i. orkar inte skriva så mycket, är dunder trött och ska avrunda kvällen men det enda jag behöver säga är -  Se den, ni ångrar er inte! :)
Sovgott!

The girl in the park!
handling:
Julia tar med sig sin femåriga dotter Maggie till en lekplats i Central Park. I en sekund råkar hon vända ryggen till och i nästa ögonblick är hennes dotter spårlöst försvunnen. Femton år senare möter Julia en kvinna som påminner henne om dottern - den småkriminella Louise ser en chans till snabba pengar och utnyttjar situationen till max. Eller är hon i själva verket den försvunna dottern? När sanningen går upp för Julia tappar hon helt taget om verkligheten.



Kommentarer
Mikaela

Heey! Vafan jag upptäckte juh alldeles försent att du skrivit i min blogg :p Jo jag var i pite i onsdags, men jag hade som it så mkt tid över. Var på dejt ;)

2008-10-05 @ 23:31:43
URL: http://lillamiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0