ja, jag saknar dig

jag är trött, lätt irriterad och det känns som att dehär är en dålig söndag (ja, jag vet att de är måndag) och jag mår illa! det här suger, jag ser bara negativt på allting idag. har tråkigt och vill göra nått, vaknade nyss så har i stort sett sovit mest hela dagen.. urtrist men kommer inte på vad jag vill göra trotts att jag egentligen har hur mycket som helst som borde göras.. måste städa, tvätta, lägga ut annonserna på internet, fylla i papperna osvosv.. men allt det känns både så jävla tråkigt men också jobbigt... gash va jag är tjurig idag, så passa er ;> och det gör de fan inte bättre att fredrik åker imorgon,.. och att jag saknar dig trotts att jag egentligen inte borde.. vad får mig egentligen att sakna dig? varför cirkulerar dina ord i skallen på mig hela tiden?!?!?!?!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0