ny behandling..

jag har haft så mycket att göra dom senaste dagarna så jag har helt enkelt inte haft varken tid eller orken att uppdatera nånting hära. men håll utkik på några minuter eller imorgon bitti så kommer bilderna jag lovat er och även från födelsedagen :) förlåt mig..

Idag vaknade jag hyffsat tidigt (läs jätte tidigt för att vara mig) klockan tio, så hade gått om tid till att duscha och fixa mig innan jag skulle på möte med min läkare klockan 13.00 vi kom överens om att påbörja en ny behandling med start någon vecka efter att jag kommit hem från utlandet så nu hoppas jag verkligen att jag kommer kunna bli frisk och framför allt FRI från "skiten" men nu såhär sex år senare så har nog det mesta av mitt hopp försvunnit. men jag håller tummarna!
Efter mötet åkte vi till sjukhuset och hälsade på Kalle en sväng innan vi åkte hem och lagade middag (fick förresten laxsoppa utav moster igår) så blev väl mest uppvärmning till lagning. men skönt att slippa stå vid spisen så det tackar jag för :) Sen har jag hunnit tvätta sex maskiner och varit ute en sväng med dogge i skogen. Nu ska jag lägga upp alla bilderna sedan slå igång en film och sova :>

hejsvejs!^^,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0