oväntat paket med posten

Godmorgon!

vaknade vid sju, somnade om till åtta, vaknade och somnade igen till tio.. så kortfattat har det varit en dryg morgon och nästan hela natten var likadan.. kom nyss hem från mormor och stan, har varit där och hämtat ut fredriks biljetter, en reserv telefon och handlat lite färd mat åt honom. så nu är det klart och knappt dryga timmen innan han åker.. känns verkligen inge roligt, men tur att det bara är två nätter :)) så fort han åkt ska jag städa, tvätta,  gå en prommis med dogge, lägga ut annonserna, handla och hämta ut det oväntade paketet från posten som jag inte har en aning om vad det kan vara, känner inte ens igen företaget som stod som avsändare på avin så det kan bli spännande ;) men nu ska jag mysa på med min älskling tills han åker :> tjingtjong!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0