seven days left!

finns verkligen idioter även här i lilla piteå, mest idioter, nästan svårt att hitta någon som inte är det...

Men Sandra Marie Larsson blir 19år om en vecka! :) en posetiv sak iallafall!

vet inte vad jag ska säga, finns inga ord om hur jag känner just nu. jag är arg, besviken och så jävla förbannad men samtigt så himla ledsen över allt. har varit borta från bloggen nu rätt länge igen men den här gången har jag faktiskt också mina anledningar. förlåt! har varit en vecka i södra sverige och inte varit hemma i lägenheten på rätt länge sen jag kom tillbaka så när jag kom hem igen stank det både de ena och det andra så bara att börja med storstädningen. men nu har allting börjat lägga sig, har fått sålt alla möblerna utom en lådhurts också så det känns skönt :) Orkar absolut inte gå in mer på detaljerna utan åter till verkligheten, vardagen och uppdateringar nu ;>
Dock ska jag gå nu, måste hinna plocka isär skrivbordet innan dom kommer och hämtar det :) Pussis!


Kommentarer
Emma

Tack för kommentaren, de värmer att veta! Hoppas allt går bra för även dig!

2008-09-20 @ 16:21:38
URL: http://sotgurka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0