Slappar söndag!

idag har jag verkligen levt upp till en sån där slappar söndag och som jag njutit :) har legat i sängen och sett one tree hill avsnitt ändå tills vid 18.00 tiden ikväll när jag bestämde mig för att byta om från pyamas och fara hem till bersika och tatta lite middag och se hur det går för deras ombyggnad ;) dom ska nämligen lägga nytt golv, nya tapeter, nya möbler och nytt fönster och så har dom gjort ett slags hål genom korridoren och köket ;) riktigt bra blev det dock är dom ju långt ifrån klara än. nästan så man blir lite sugen på att flytta hem, har börjat sakna att få maten serverad, slippa städa och tvätten tvättad sen är de ju så mycket billigare också, vad jag skulle tjäna på det ;) dessutom har jag ju bil i stortsett hela tiden då när jag klarat mitt körkort. Och på tal om det så börjar det väl ta sig nu, har tagit upp pluggandet igen iallafall så nu hoppas jag bara att jag har det i min hand snart också ;> Men nu ska jag ta mig ett bad, lägga mig i sängen och somna till one tree hill. tidig morgon imorgon :) sovgott allesammans!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0