sovgott!

Nu är det dax att krypa ner i sängen för denna natt. har hunnit få massor gjort t.om städat ur lite lådor och sånt där tråkigt :) därimot hann jag inte börja med mitt hår men det hinner jag nog imorgon efter körlektionen, sen skulle Sofia komma hit och hjälpa mig när hon slutat skolan :) men nu ska jag slå på mitt första one tree hill avsnitt för den här dagen och försöka somna till det, lägger upp bilderna på dogges nya jacka imorgon orkar verkligen inte söka fram sladden nu, och på tal om det har jag sagt att jag fått mina nya digitalkamera för nån dag sen? lägger upp den också imorgon :) Tills dess sovgott gott folk!


Kommentarer
Emma [ e m s t a a r ]

Hoppas du hade en bra födelsedag :) Jag såg dig nästan aldrig ute,.. typ 10 min högst, sen skulle du fara :P

2008-09-28 @ 18:03:03
URL: http://emstaar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0