stan med mamma!

Vaknade av ett telefonsamtal utav mamma att vi skulla fara på stan. fixade mig lite snabbt och sedan plockade hon upp mig. Hittade rätt mycket så nu känns plånboken platt, tur det snart rullar in pengar på kontot igen ;) Köpte bland annat en ny resväska tills vi åker till turkiet (om två veckor imorgon) hårfärg, jacka åt dogge, två dukar, nå ljus och små tjafs :) Ska ta och fota dogge i sin nya jacka snart så ska ni få se ;) Sen jag kom hem har jag bara städat, burit ner saker i förrådet och lagat middag :) nu ska jag fixa och dona med mitt hår sen ta det lugnt resten av kvällen!
Hej så länge!^^


Min kära mamma i turkiet augusti -05



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0