Att göra det bästa av situationen.

Jag trodde det skulle kännas rätt och en hel del skulle klarna upp från det mörka.
När beskedet kom att jag fick som jag ville kändes det så bra (nästa dag, eftersom den dagen var ett fjasko!)
Men nu ju mera det närmar sig så känner jag mig svag, ledsen och att detta inte är vad jag egentligen ville.
Jag är rädd och jag drömmer mardrömmar om det hela tiden.
Nu är det försent, jag kan inte ta tillbaka det. Det kommer att vara några månader framåt, kankse till och med år.
Men varför känns det som kändes så bra, så dåligt nu?

Jag antar att det enda jag kan göra nu är att ta Var dag som den sista och göra det bästa av situationen!
Vare sig jag vill eller inte.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0