Behandlingstid..

Puh vad jag har huvudvärk, vad har hänt med mig? jag som aldrig brukar ha ont i skallen.
Idag har jag iallafall varit på min behandling på dagvården i sju timmar, som jag skrev tidigare skulle jag ha börjat vara där för flera veckor sen men jag har alltid kommit på nånting att skjuta upp det med.
Har faktiskt varit för rädd för att gå dit, trodde inte att jag skulle klara av det,. Varje steg imorse kändes tungt och hade laddat upp med minst tio anledningar för att inte komma och ännu fler för att komma senare.
Men nu gällde det, jag fick inte skjuta upp det mera. Och jag klarat det!
Det har varit hur tungt som helst och har verkligen känns jobbigt och krävs mycket av mig.
Fast nu är det över för denna dagen, ska dit även imorgon och några timmar på Torsdag sen slipper jag tills Tisdag.

Har nyss ätit god middag tillsammans med Fredrik så nu ska jag diska undan och skura hallen (det enda jag inte hann under mitt städryck för någon dag sen) sen blir det desperate housewives innan läggdax.
Att stiga upp tidigt för att ha tider att passa är inte riktigt min grejj.

Även fast jag inte vill så ska jag klara detta. Önska mig lycka till!
P&K


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0