dhw

Godmorgon!

Ni missade väl inte dubbelavsnitten av desperate houseviwes igår kväll? :) Man kan aldrig få nog av dom där hemmafruarna!
Skrev ju förresten om skit telefonsystemet dom hade hos vetrinären men när jag väl kom dit var dom så trevliga och bjöd mig på p-pillrena så min ilska försvann minsann snabbt :) resten av kvällen spenderades hemma hos Sofia framför tv och i bilen med en massa skitsnack!

Nu därimot ska jag på tio minuter vara på labbet och ta nya blodprover så dax att åka iväg, önska mig lycka till!


Kommentarer
Berecca

ne det förstår jag, jag hade gjort likadant, men fick ni med er han då? vad är det för prover å sånt du tar lite då och då? hehe jag är lite nyfiken av mig :P

kram =)

2009-04-15 @ 09:13:19
URL: http://bereccca.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0