godmorning sunshines!

alla pigga och glada? jag har då inte sovit sen 05.45 och ändå är jag hur pigg och glad som helst :) lillan väckte mig två ggr till när jag var tvungen få hon att sova igen och sedan mig själv men Ändå är jag pigg, vilket inte är vanligt ;)
verkar som att jag inte behöver så mycket sömn sedan mitt sexton timmars sömnpass eller är kommer de bli ett nytt sådant inom kort? ;)

Ska strax göra frukost och fixa mig tills jag ska åka, lär bara ta några minuter hos läkaren eftersom jag bara ska kissa så hon kan kolla lite prover. måste hitta nånting att fördriva tiden med när jag inte kommer hem så jag inte somnar till, men de ska nog gå att ordna, har en del att städa. jätte kul sådär på morgonkvisten ;>

Planerna för resten av dagen är tomma, vilket känns skönt :)) vad ska ni hitta på? skola, jobb? men ni som är lediga då? =)
nu skenar jag iväg, bäst att börja. Tjoohoo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0