gomorron härliga söndag!

Blev ingen sovmorgon utan vaknade av nickes samtal klockan tio så åkte och skjutsade honom till bussstationen så han skulle hinna med bussen tillbaka till skellefteå.
och har för ett tag sen varit och skjutsat även tobias till stan och sedan lämnat tillbaka bilen,
solen lyser ju så härligt idag att jeans jackan fick vara öppen. åh älskade vår nu får du komma;)

Ska snart åka och handla inför middagen sen blir det slap i soffan med gossip girl.

Sara, anledningen till att jag inte publicerar mera skit från dig där du kallar mig hora, knarkare, fegis och allt vad du nu skriver är för att jag redan sagt mitt och det får mig bara att se ner på dig ännu mera och på det tjänar jag inte ett skit.
för mig är du luft och dina ord värderas lika mkt som min hunds bajs. - inget. punkt slut.

Sandra - call me bebie!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0