hemma hos tjejorna :)

Hejhoppmingummisnopp!
Allt väl? Sitter just nu hemma hos Elin och Jaqueline, Sara kom nyss hit också. Jag och Elin sitter vid tvn och dom andra vid fläkten. Åkte hit vid tre efter att jag varit med Hannisen på stan och checkat efter nya gardiner, självklart hittade jag alldeles för få i min prisgrupp och alldeles för många över, så länge jag nu inte vill betala 350:- för EN längd. Känns som om det finns roligare att lägga pengarna på än gardiner som jag ändå kommer byta ut så fort jag blir less..

Här har vi dom;>


Lär bli en tidig kväll ikväll, åkte ut på äventyr vid fyra imorse så börjar känna mig en aning sliten.
Blev ingen fest ikväll när vi ändå kände att det skulle vara roligare imorgon och vi förhoppningsvis är piggare då.

Men nu ska jag vara social med dom henne stolpskotten;>
Pussochkramis!

Slänger in en bild på dom söta små liven, fyra veckor gamla nu och redan både större och tyngre än min lilla Tindra ;)

dock sprang dom ju just iväg här ;p men söta amen nanting!


Kommentarer
Berecca

Okej så dom har ingen aning om ved det är ejentlingen? ;(



Jag ska nog hem till sommaren en sväng, hoppas att hinna träffa Henna då, du kanske skulle vilja förja å ta en kaffe= :) skulle vara kul att träffas :)



Kram kram!

2009-04-18 @ 23:23:48
URL: http://bereccca.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0