Home again! :)

Tjabba!
Nu har jag hunnit vara hemma i några timmar, käkat fläskfilé och varit på ytterligare en lägenhetsvisning. Så just nu sitter jag med en stor chockladkaka, ett glas cola och en massa papper. försöker komma på vilken av lägenheterna jag ska ta, skriver en positiv och en negativ lista om dom båda och som de är svårt. Hjälp mig!

Har haft det super trevligt i Storklinta, blev så stressigt i torsdags när vi skulle åka så hann inte uppdatera nånting. Men mycket lugnt har det varit, bastandet, skoter/fyrhjulings körning, god mat, grillning och framför allt sol och trevligt sällskap.
Igår var det pubkväll men jag stannade i husvagnen framför en massa filmer för sedan en bastu innan läggdax.
Kameran var för det mesta långt ifrån mig, men tog tre bilder idag innan vi åkte hem iallafall.
Kanske åker tillbaka till helgen för miljöbytes skull, en sista gång i vinter.

  

Nu ska jag sätta mig ner och fortsätta fundera på lägenheterna, kan ju inte dra ut på det hur länge som helst.
Och om det är nånting jag hatar så är det vänta och beslutsångest.

Förresten så tror jag att lillan blev en Tindra ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0