hur en människa kan sjunka så lågt är en gåta..

Hej!

Efter att ha legat hela måndagskvällen i fosterställning och gråtit så kändes tisdagsmorgon mycket lättare.
Jag tog mig upp och iväg till tandläkaren i hortlax. Men resten av kvällen stannade jag hemma och tog igen missad sömn tills jag kände mig back om track igen.

Hämtade upp Sanna, Emelie och Nina för en sväng i öjebyn som slutade på helt annat sätt än vad vi tänkt oss, när jag ensam går in i lägenheten får jag ta emot en massa slag med batong mot ryggen tills jag då tog mig ut och ringde tjejorna.
Och det värsta är inte smärtan det är att det var JUST DU. trodde aldrig att du skulle kunna sjunka till den nivån.
Och jag tar verkligen tillbaka allt gott jag sa om dig innan jag steg in genom denna dörren.
Nu hoppas jag av hela mitt hjärta att du blir fälld och får ett jävla helvete för du förtjänar inte att vara ute igen, åk tillbaka till behandlingshemmet. Idiot!

På tal om något annat har jag haft min älskade Dogge hos mig inatt, han åkte nyss och saknar han redan.
Men skönt att se han var det!:)<33

Nu ska jag bunkra upp med påskmust, glass och mitt favorit godis framför tvn ;>
Pussochkram/S




Dogge, lillus och jag sover ;)


Kommentarer
Berecca

men guud! hur mår du nu då? vad hände? du anmälde väl? Hoppas att allt blir bra :) kram

2009-04-08 @ 23:22:03
URL: http://bereccca.blogg.se/
Berecca

okej :) vem var edt då? du behöver inta svara om du inte vill, jag blev bara lite nyfiken :P

Vad menar du med sista veckan på häktet? klantade han sig :P kram kram

2009-04-13 @ 20:40:33
URL: http://bereccca.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0