Idag gör ingenting mig lycklig..

Heej!
Har varit hemma hos Hanna tills för en timma sen, vi har mest tagit det lugnt vid tvn.
Känner mig inte alls på humör, helst av allt skulle jag bara vilja ta bilen och köra så långt jag bara hinner.
Bovärden inne i stan ringde idag och sa att lägenheten (som jag skrev om för nån dag sen, vilken jag älskade) var min men inte ens det fick mig att känna någon lycka. allt känns meningslöst och jag är rädd att jag begår ett stort misstag.. igen.. och det skrämmer mig en massa.
Nu ska jag fortsätta deppa vid tvn resten av kvällen tills jag somnar, hoppas på bättre dag imorgon.
Hejs!


~Jag älskar dig!



Kommentarer
Berecca

har du en bättre dag idag? :) kram kram

2009-04-08 @ 20:13:38
URL: http://bereccca.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0