idioti

Godkväll!
nu är jag äntligen hemma, några slantar rikare dessutom :) som jag sa tidigare skulle jag iväg på hemligt ärende klockan fyra, var nämligen och kollade på en ny lägenhet och som jag älskar den. synd bara att den är rätt dyr men jag hoppas ändå jag får ihop det, skulle vra klockrent ;>
har kört Tobias bil hela kvällen även ikväll, skjutsat folk som själva varit full i bollen och inte kunnat köra själv ;>
så nu ska jag krypa ner i min älskade säng och sova ut.

så jävla less på skitsnacket alltså, snackar man inte om sina egna vänner så är det om andra.
alltid någonting. och en liten sak kan få en hel uppbuntning att rinna över bägaren, du ska inte få krossa mig igen.

GODNATT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0