jag är sämst, men du är sämre.

Nu måste ni hjälpa mig, jag har fortfarande inte bestämt mig för ett namn på lillan. dyker upp nya hela tiden! :S
wilma, engla, tindra, trixie osvosv.. jag blir snurrig HJÄLP MIG! :) PööööZzzz

Och enbart ägnat til dig Sara just för att jag är så sjukt less dig och ditt beetende. det är du som lider inte jag.
jag förstår dig så väl att du inte publicerat vad  vi skrivit till dig, jag skulle också skämmas.
men jag skäms inte så jag kan publicera skiten du skriver till mig, för jag VET att de är du som gör fel och inte jag.
för det första så knullade du min väns pojkvän, kallar mig hora och måste bara tilläga att Vem är en hora om nån egentligen? i min bil har jag nyss haft dina lappar med betyg på vilka du legat med, kukstorlek, ställning, betyg, vars, antal ggr, namn, ort ja allting man kan tänka sig. och jag har inte ens legat med hälften av dina lappar i min bil och ändå hade jag långt ifrån alla lapparna. du har kallat mig knarkare, men vem är det som tappat körkortet och åkt ut och in på psyket? inte då jag iallafall, som inte ens testar. du har kissat i min kompis garderob och vem fan gör det? går inte ens att skratta åt nu efteråt som du skrev i din blogg. du har anmält min kompis för saker du själv gjort. du stjäl, du ljuger och du gör allting i din väg för att du ska må bra och andra dåligt. jag tänker inte ens räkna upp mera för har vettigare saker för mig. och detta är nu alla olika kompisar vi pratar om. du beter dig som det svin du är!
Jag har inget mer att skriva till dig, vi kan ta det irl istället.
så du behöver inte skriva mera till mig heller för du kommer inte få mera svar.
kalla mig feg eller så, men ser ner på dig så sjukt mkt att de inte ens är värt det.
allt för mig, hoppas du nångång inser och växer upp.
Större idiot får man leta efter,.

Jag hänger inte  ut någon, du hänger ut dig själv. punkt slut.



Kommentarer
Emma

Tindra tindra tindra!!!!!!

2009-04-03 @ 19:41:56
URL: http://emstaar.blogg.se/
Berecca

måste bara fråga, vem har hon anmält? och för vad?

Jag tycker att det verkar som att hon anmäler allt och alla! bra skrivet!





ha det bra ;)

2009-04-04 @ 18:23:47
URL: http://bereccca.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0