kissnödig...

goooooooodkvääll(?)
gäääsp.. lillan väckte mig nyss så var bara att springa ner med henne och kissa sen somnade hon lugnt om i sin bädd. (enda nagdelen med en valp, ikket rumsren) men jag då, nä jag kan minsann inte somna om igen trotts att mina ögonlock bara vill falla igen.. och som grädden på moset (Ja, det låter bättre^^) så blev jag så förbannat kissnödig, vilket jag alltid är när jag vaknar upp. och det värsta av allt är att jag inte kan kissa. eftersom jag ska kissa hos läkaren imorgon på morgonen och får inte ha kissat på ex antal timmar före och kissar jag nu kommer jag inte ens kunna pissa då,. gash,. så nu sitter jag här, trött och kissnödig när jag i vanligafall bara borde kissat och somnat om. Men näää!
och jag har börjat få så förbannat ont i magen, jag dööör!!
hoppas ni sover gott era svin :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0