Söndag!

Tjena!

Har har det varit rätt glest ett tag, igen. Men allting har varit lite tungt och mörkt så jag har valt min frånvaro istället för att smutsa ner här med hur skit allting känns. nu hoppas jag bara på det bästa i framtiden och tar var dag som den sista.

Ifredags blev det fest och en riktigt kul en också, det tackar vi för :)
Igår körde jag bmw och mådde som jag förtjänade.
Och idag har jag städat hela lägenheten (håller på fortfarande), får nyckeln till den andra lägenheten på torsdag och eftersom de är valborg till helgen så börjar jag redan nu. ska strax åka iväg till bergsviken så pappa kan byta däck på min bil och tvätta den fin :)

Lev och måå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0