Tisdag!

Jag ville skriva måndag men akk så fel, det blir ju helt knasigt när veckorna börjar på en tisdag och inte på en måndag.
Igår blev det lite glest här men hade verkligen ingen blogglust alls, var med Sofia några timmar innan jag somnade skönt i min säng :) Och idag har jag tagit beslutet att det blir lägenheten i centrala stan sen har vi varit iväg på lite ärenden.
Nu sitter jag och avnjuter en helt underbart god tallrik med nudlar (extra starka) så himla gott!
Försöker få tag i vetrinären för att skaffa p-piller till Enola (min lilla kisse) men dom verkar inte vilja svara.-
Ska strax åka in till stan igen sen funderar jag på att åka hem till bergsviken :)
Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0