Tjejkväll på stan.

Godmorgon!
Jag lyckades somna om någon timma imorse men känner mig sjukt trött, kommer säkert gå omkring och vara trött resten av dagen också. ska alldeles strax ringa vårdcentralen och boka ny tid för provtagningar, på mötet igår berättade min läkare att överläkarn ville ta fler prover just kring järnet. sen är det tvätt som gäller mellan 13-16, måste hinna iväg på ett ärende också.

Men igår var som sagt jag och sofia på tjejkvällen efter att vi kom tillbaka från skellefteå (vi skjutsade dit en liten grabb) fast från min sida var det lite väl mycket folk så blev inte mera än en skinnjacka som fick följa med hem :)
förresten fick jag ett sms också under dagen att min kära kamera var klar från lagningen, så hämtade ut den också, underbart :)

 


Nu ska jag ta hand om disken och fixa mig innan tvättstugan är min!
Ha en bra dag.


Kommentarer
Berecca

ahh det brukar bli ganska mycket spring innan dom små liven är rumsrena :P jo det går bara bra för oss, våren har då kommit här nu :) och det ska bli skönt med påsklov till veckan! Snygg jack förresten :)

2009-04-03 @ 17:54:28
URL: http://bereccca.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0