värdefull

Tjena!

Snackade nyss med överläkarn min och tydligen var blodvärdena och järnet så pass dåligt att man måste göra nånting åt det. så ytterligare ett nytt möte inplanerat om en vecka väntas.
Idag är en dålig dag, jag tänker alldeles för mycket och jag mår dåligt.
Har inte gjort många knop idag mer än tvätt, läkartid och en massa telefonsamtal. Kvällen lär bli lugnare än lugnast. Jag är helt slut.

förresten blir jag stadsbo 1a maj eller 1a juni, så fort jag orkar flytta. men det glädjer mig inte det minsta idag, snarare tvärtom. konstigt hur något man sett så positivt på kan förändras så snabbt.

Jag saknar mitt hjärta, var alldeles på tok för länge sen jag träffade honom nu. vars är du nu? mår du bra? jag saknar dig mer än nånsin och tänker ständigt på dig. önskar jag kunde hjälpa dig ur dehär för du förtjänar nånting stort.
du är den värdefullaste jag nånsin mött! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0