Inställd bio pga lite folk!

Godkväll!
Idag hämtade jag hem Tindra så vi fick umgås ett tag, för er som inte redan visst det är hon rätt ofta hemma hos mina föräldrar :) Sen när mamma slutade jobbet åkte vi ner på stan och småshoppade, hittade en reflexväst till Tindra nu när det börjat bli mörkt ute så är ju det ett måste för våra små hjärtan, fyndade även en ny badrumshylla och lite små tjosan. Sen bjöds det även på lax hemma i bergsviken :) Planerna fanns att gå på bio ikväll men den var inställd pga lite folk, rätt tråkigt tycker jag som gillar bio och det var sista kvällen för den filmen idag. Jag tycker alla vi piteå bor borde ta vara på våran lilla biotrean så den inte försvinner, 80kronor för en film har vi alihopa råd med för visst fan är de myyyys :))

Har just sett filmen "John Q" som gick på sexan, riktigt bra. Så nu ska jag avrunda till sängs :) Sovgott!




Kommentarer
Sofia

haha, TACK SÅ MYCKET!!!!! ; )

2009-08-31 @ 16:10:11
URL: http://soofiabergs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0