Lördagsmorgon!

Godmorgon (eller kanske goddag) :)
Kvällen igår var trevlig men blev rätt kort, korkade upp hos Elin med mysan men när hon sen gick hem kom Jonte och Lorry över och höll oss sällskap. När dom gick hem vid ett traskade jag och Elin ut på krogen. Blev en rätt lugn kväll där alkoholintaget hölls lågt och jag somnade i min säng redan före halv fyra.
Vaknade vid elva idag men har legat kvar i sängen och läst bloggar tills nu. Ska alldeles strax kliva ner i badet och sedan traska på affärn för frukost :)
Hoppas ni hade en toppen kväll!=)


"Ingen kan såra mig utan mitt medgivande" så jävla sant. Man kan välja lyckan eller att vika sig och vara sårad.
Blika framåt och lee, ibland är det tungt och ibland mindre. Jag försökte att inte tänka på det igår men blev påmind imorse när jag loggade in på min mejl, visst sänker det mig. Men då gäller det att ställa sig upp igen!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0