Smältgryta för choklad!

Jalla jalla alla choklad älskare, som dom flesta vet så är jag ett stort fan av choklad och det är bland det bästa jag vet. Allt mitt favorit godis går under chokladens beteckning. Såg nu inne på D7´s hemsida att dom säljer en smältgryta för choklad för endast 198:- och fri frakt. Bättre kan det ju inte bli. Bara att klicka hem!=) 

Chocolatiere är speciellt anpassad för att smälta choklad.
Tillbehören gör Chocolatiere användbar vid många tillfällen, du kan t.ex. designa eget godis, smycka tårtan, doppa frukt, kakor mm.

Innehåll:

Enhet med värmeplatta: 8 x 14 x 18 cm.

Kastrull: 5,5 cm hög och 10,5 cm i diameter.

6 st formar för tillverkning av bokstäver, siffror och symboler: A-Z, 0-9, @&?! och hjärtan.


 
Klicka för att stänga




Kommentarer
☆ Ida Tallhed - norrbottens stolthet ;)

jag har också en hund som heter Tindra ju. fast de är en jack russel / podengo. Sen har jag ju en schäfer också. som heter Hera.

2009-08-10 @ 00:57:33
URL: http://idatallhed.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0