Två skall man vara!

Goddagens!
Sitter hemma hos mina föräldrar i bergsviken nu, vi har just (eller två timmar sen) käkat pizza till middag. Har varit hit med alla mina mattor som mamma så snällt ska tvätta åt mig och lämnat lill tindra eftersom jag jobbar heldag imorgon.
Ska alldeles börja åka hemåt och spola upp ett bad och sedan ta det lugnt i soffan tills jag ska sova, så jag tar mig upp imorgonbitti.
Var förbi Elin när jag vaknade vid ett tiden idag och vi kollade igenom "två skall man vara" som gick på tv just.
Och de är fan sant, Två skall man vara fast än de sägs att ensam är starkast!

Nu ska jag pussa Tindra hejdå och sätta mig i tojjan och åka hemmåt :) Sovgott!



Kommentarer
☆ Ida Tallhed - norrbottens stolthet ;)

Tindra, är de en hund eller? är de din hund? vad är de för ras, hur länge har du haft den!?

2009-08-08 @ 15:00:12
URL: http://idatallhed.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0